Retfærdiggøer indpakningen prisen?

Hvor mange gange har du købt et skønhedsprodukt fordi det var præsenteret på en pæn måde? Højst sandsynligt aldrig. Øger det chancerne for, at du køber et produkt, hvis det er fint indpakket? Her er svaret nok et andet.

Tager man ud for at købe en blush eller læbestift, så er indpakning en vigtig faktor, som kan hjælpe med at overbevise dig om at købe produktet. Med kosmetikprodukter til øjnene skal man dog være ekstra forsigtig og sætte sin egen sikkerhed før alt andet. Huden rundt om øjnene er utroligt sensitiv og man bør derfor ikke risikere, at der går noget galt.

De fleste af os har tendens til at vælge øjenvippeserummer som er klassisk og elegant præsenterede. Produkterne skal være lukkede og dermed aldrig før brugt. Det værste der kan ske er, at man køber en øjenskygge, tager den med hjem, og finder ud af, at den er blevet brugt før.

Produkter som sælges i pangfarvede æsker lavet af billig plastik virker lettere mistænksomme. Vi undgår produkter som præsenteres på en uprofessionel måde og vælger i stedet tonede, neutrale farver. Producenter af øjenvippeserummer gør naturligvis deres bedste for at få deres potentielle kunder til at stole på dem. De fleste serummer sælges i elegante tuber og pakkes ind i æsker som ikke skræmmer. Påvirker præsentationen af produktet hvad vi køber? Ja. Men det spiller ikke en ligeså vigtig rolle når man er på jagt efter produkter til øjenpleje.

Skriv din kommentar